Hard work!

Usch, sitter på jobbet och lagomt pigg på att jobba. Är varm och allmänt tjock i skallen. Men snart ska jag hem och så ska jag laga mat, sedan är det soffan som gäller. Hyffsat tråkigt att bli sjuk nu, först tar man time out på träningen p.g.a knäet och nu ska man vila för man är sjuk. Tråkigt...!

Kan passa på att berätta om min helg, så jag fyller ut inlägget lite;
I fredags efter jobbet åkte jag hem i illfart och tog tag i mitt hår. Resultat får ni se senare, alt. att ni klickar er in på Rebeccas blogg. Efter det åkte vi till sistnämnda + hennes sambo för 25års-kalas. Det var riktigt trevligt, gott fika och mysigt sällskap.

I lördags så var jag hos mamma och pappa för lite avskedskaffe då dom skulle åka till Rom för en medelhavskryssning. Efter det så plockade jag upp Anna & Silas och drog iväg till Birsta. Vi shoppade loss, som vanligt, och fikade. Efter det så möttes jag och älsk upp på Ica Maxi för att köpa lite middag. Vi åkte hem och käkade och låg på soffan hela kvällen.

Igår så bröt förkylningen ut. Kul. Nej. Så, jag låg på soffan. Hela. Dagen. I. Soffan. Förstår inte hur jag kan vara trött idag... Hehe..



bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0