My bad!

Okej, helt ärligt nu, jag har varken tid eller lust att blogga nu. Har ca 300.000 saker att packa ner i kartonger. Plus några ton kläder. Och lite annat smått och gott. Helst innan torsdag. Blääääää, älskar verkligen att flytta......

Men annars så är allting bra. Som sagt, på torsdag smäller det. Eller tja.. På torsdag får vi nycklarna och då ska vi 'bara' lägga golv i två rum och slå ut lite garderober, innan vi kan flytta in. Känner på mig att denna flytt kommer kantas av alla möjliga och omöjliga problem. Trots denna negativitet så är jag ändå otroligt förväntansfull, exalterad och överlycklig. ÄNTLIGEN!

Jag ska försöka att få med mig kameran till jobbet så jag kan lägga in lite foton.



bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0