Fredag

Idag är det Fredag, om någon missat det? Ikväll ska jag ta en drink med ett härligt gäng. Kommer bli riktigt kul! Och jag har skjuts hem, vilket är det enda negativa med att bo en bit utanför stan. Men har man en fantastisk sambo så har man :)

Imorgon ska vi få finbesök i form av kusinvitamin och hans flickvän. Vi ska dricka (INTE lika mycket som sist....) glögg och äta massa julgott. Ska bland annat göra lyx-ris-a-la-malta med vit choklad, butterkaka med saffran, äpple och kanel. Och lite annat gott. Det var ett tag sedan vi sågs nu, och det kanske är lika bra med tanke på hur mycket vi drack.. Det som skulle vara middag och en öl blev snart en spritfest. Men kul hade vi!



Rune sitter på en stol och myser framför brasan.



bloglovin

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja, jäkla skitväder som dragit in över Sundsvall nu. Hoppas att de till slut blir lite snö iaf! :-) Vad roligt att du tycker om att läsa bloggen, tycker att de är lite svårt att veta vad man ska skriva och dela med sig av ibland. Jag är ju ganska öppen, men försöker att inte lägga ut allt för privata saker. Sånt där är så himla roligt att höra, blir så glad! Jag fattar inte själv hur vi tagit oss igenom de 3 åren pluggandes ihop, tiden gick så himla fort! :-)Har sett dig på något omslag från HusmanHagberg, trivs du bra? :-) Är du sugen på att läsa till mäklare? :-) Ser att ni pyntat granen, är också sjukt sugen på det! Kanske får bli till veckan! :-D Lägger in receptet imorgon! ;-)

2011-12-09 @ 19:34:39
URL: http://emelieth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0