En härlig helg!

Jag har haft en riktigt härlig helg, tillsammans med de finaste av vänner och världens bästa mamma. I lördagsmorse gick jag den otroligt långa vägen ner till mamma, där en kopp kaffe stod och väntade på mig. När jag vaknat till liv så drog jag och mamma igång med julstädning. Vi dammade, skurade, dammsög, torkade, hängde upp gardiner och allt som hör julstädning till. Har så roligt ihop med min mamma, ibland undrar jag om vi verkligen är helt 100? Hehe.. Vi tog en paus i städandet för att mumsa på riktigt goda äggmackor. Och sedan fortsatte det. Åkte och handlade lite och jag fick en matkasse av mamma som tack för hjälpen. Jag behöver inte bli mutad för att hjälpa till, men denna gång var det riktigt bra tajmat med en liten hjälp såhär inför jul :)

I söndags så åkte jag till Anna där lisa höll på med julskinkan. Vi hade bestämt att vi skulle käka lite jullunch tillsammans och sedan åka ner på julskyltningen. Vi hade en rolig stund tillsammans med mycket knas och skratt.
Väl nere på julskyltningen så var det ganska.. trångt, blött och kallt. Så vi gick in i In gallerian istället. Där hittade jag vääääärldens finaste jacka/tröja. Som, med lite hjälp av Anna i form utav 20% rabatt, jag köpte. Älskar den!

Åkte hem till Anna sedan en stund innan jag åkte hem för att fixa lite innan Andreas kom hem från jobbet. Jag dukade upp en nästintill komplett julbord, med massa mumsigt. Det tyckte Andreas väldigt mycket om :) Efter maten så bakade vi pepparkakor tillsammans. Vi var båda ganska trött, så vi kollade på en film i sängen innan vi somnade.

Har haft en härlig helg med ett härligt sällskap. Anna har mitt minneskort till kameran, så jag har inga bilder att bjuda på nu. Lägger in när jag fått tillbaka kortet :)



bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0