Sushi!

Mm.. Ringde och pratade med Rebecca förut. Blir sushi och housewifes ikväll. Låter som en helt okej Tisdag faktiskt. Sitter på jobbet och väntar på att få gå hem. Har haft en relativt lugn dag tyvärr, är ju som bäst när det är fullt upp. Men arbetar man inom denna bransch så är det väntat.

Funderar på att färga mitt hår, igen. Är så sugen på att bli rödhårig, fast mer åt orange. Dock så tror jag att ingen i min omgivning skulle tycka att det är en bra idé. Speciellt inte Andreas. Han skulle helst utav allt vilja att jag är mörkblond med hår till midjan :P




Kanske så..? bild gjord lite snabbt på pixlr



bloglovin

Kommentarer
Postat av: Anna

Va målar du dina ögonbryn med? De är jättefina:)

2011-10-13 @ 14:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0