Ombyggnad pågår!

Anna håller på med några små ändringar på bloggen, därför ser det lite konstigt ut just nu. Har haft en underbar helg med Andreas-mys, Rebecca-Anna-Karin-Rickard-Silas-Lisa-mys och härligt spa-mys med ett stycke fina vänner. Helt mör i kropp och sinne kan jag lova. Vi badade från typ 19.30 till 23.00, käkade BiteLine och tittade på film. Ja, vi tittade på film samtidigt som vi bubblade. Magiskt! (TimeOut-Spa i Sundsvall har 50% i oktober på alla behandlingar och även på relaxen)

Sitter på jobbet nu med en kopp kaffe och försöker vakna till liv. Ska förhoppningsvis möta upp Rebecca och Rickard på stan om ett tag för att kolla på glasögonbågar. Så det vore ju fint om man kunde hålla ögonen öppna i åtminstone en kvart. Ska slänga i mig lite lunch också, hann liksom inte med någon frukost imorse då jag var något försenad. (har svårt att äta på morgonen så frukost för mig är typ en kopp välling eller hårdbrödmacka. Konstigt nog så står jag mig på det ganska länge, men det handlar väl om att jag är van. Nu ska jag sluta redovisa för er om min frukost och kanske ägna mig åt att göra lite nytta på jobbet.. hehe..)



bloglovin

Kommentarer
Postat av: Alma

Var det rea på spapaketet? tex. lilla spapaketet?

Och var spaet fräscht? :)

Super fin blogg fresten :)

2011-10-17 @ 13:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0