Gäsp!

Sitter på jobbet och halvsover.. Usch, jag ska inte klaga för jag vet de som har det värre än mig. Men inatt har jag haft något svårt att sova. Rune, våran kattunge, har ju en tendens att leka på nätterna. Hur mycket man än försöker köra slut på honom innan läggdags så tröttnar han inte. Detta har resulterat i att jag inte kunnat sova, då jag uppenbarligen är väldigt lättväckt. Så, för att lösa det problemet köpte jag öronproppar. Perfekt, tänkte jag igår innan jag la mig, för Rune var på ganska bra lekhumör. Eh, nej. Öronproppar är inte någonting för mig. Jag har legat hela natten och funderat på vad fan är det som låter? Jo, det är ju självklart öronpropparna som skrapar i kudden när jag rör mig. Jag ligger och sover på sidan, med örat nedtryckt i kudden. Jag kom alltså på detta inatt någon gång, att det är jag själv som låter. Smart tjej! Jag tar iallafall ur propparna och försöker somna om, men då har Rune hört att jag är vaken och ska självfallet leka med mina fötter. Mammas stackars fötter.. Jag vet inte riktigt hur jag ska lösa detta. Men det kanske handlar om att jag ska vänja mig vid ljuden på natten. Vilka problem man har alltså...

Anyway, hade tråkigt igår efter jobbet så jag åkte in till Andreas jobb och strosade lite. Kollade lite på badrumsinredning. Skulle vilja göra någonting i badrummet. Vi har ett ganska stort badrum, mycket yta som inte används. Och förvaring/garderober är någonting vi har lite utav. Så det vore perfekt om man kunde komma på en lösning som innebär att man kanske kan få lite mer utrymme, eller tja.. Det är egentligen Andreas som behöver plats då han endast har 5 st byrålådor att förvara kläder i (och lite i förrådet nere men det blir så utspritt om man ska ha kläderna på två våningar)



Ja, tack!



bloglovin

Kommentarer
Postat av: Angen

jahaaa...jag å min sambo har också flyttat till fagga ju =) haha...solbacken!

vad skoj!

sägen är köpt på ikea! =)



2011-10-18 @ 12:08:06
URL: http://angenf.blogg.se/
Postat av: Angen

solbacken =)

höjdvägen!

flyttade hit för 3.5vecka sen !

2011-10-18 @ 12:24:29
URL: http://angenf.blogg.se/
Postat av: Angen

Jamen just ja, Bettan sa ju att dom bodde i de där huset som var affär när vi var små =)

roligt att man vill tillbaka till fagga nu när man är äldre, men inte så konstigt..är ju bästa stället =)

vilka köpte ni hus av då?

2011-10-18 @ 12:37:59
URL: http://angenf.blogg.se/
Postat av: Angen

ahaa!

ja vi håller på att göra om lite!

men när man är oduglig på sånt så tar de lite tid =) haha!

jag vet hur jag vill ha de...men å göra de är svårt när man inte är nå direkt proffs!



var ju med när Jennifer träffade dig på ica maxi. men då var jag inte riktigt säker på om de va du =)

har för mig jag sett dig på banken i timrå för ett tag sen.



vad jobbar du med nu då?

2011-10-18 @ 13:26:06
URL: http://angenf.blogg.se/
Postat av: Angen

ahaaa..jag är personlig assistent, har varit de i 4 år nu!

Väldigt roligt jobb! =)

2011-10-18 @ 16:46:17
URL: http://angenf.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Tack för en mysig kväll! <3 syns i morrn!

2011-10-19 @ 00:01:56
URL: http://rebeccasdagar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0