Fråga!



Har fått en fråga, lämna gärna mail så jag kan svara lite mer personligt :)

Tack, jag lever för mina ögonbryn :P Jag målar iallafall mina ögonbryn med ett puder och pensel från BodyShop, Brow & Liner kit heter det. Det är två olika fäger på pudret, och kommer i två olika utföranden. Det följer med en liten pensel men jag har köpt till en annan.

  
  
       

Ett tips är att blöta penseln lite innan du tar färg, för då håller den längre och det blir dessutom finare linjer!



bloglovin

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack så mkt för svar=) Jag lever typ för mina med och måste testa Brow & Linerkitet snarast.

Hoppas du får en fin fredag och tack för en mysig & personilg blogg Kram Anna i GBG

2011-10-14 @ 08:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0