Dubbeljobb!

Är på TimeOut-Spa och dubbeljobbar lite. Sitter och konterar en massa leverantörsfakturor samtidigt som jag svarar i telefon och tar emot bokningar på spat. Kul med miljöombyte!

Skippade spinnigen idag med, har ju inte blivit bättre med knäet än. Så jag hoppar det tillsvidare. Känns dock inte bra, vill ju vara där. Men lika bra att vila just nu. Förhoppningsvis är det bättre till fredag, har på mig ett värmeskydd som jag hoppas ska påskynda tillfrisknandet. Håller tummarna..




bloglovin

Kommentarer
Postat av: Angen

var tränar du?

jag har årskort på etic..men sällan där..försaöker få med bettan =)

2011-10-19 @ 12:04:38
URL: http://angenf.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aha =) ja jag önskar man kom iväg oftare =)

2011-10-19 @ 13:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0