TGIF!

Tack och lov för fredag! Jag gråter nästan av lycka. Nu ska jag vara LEDIG i två dagar. Jag ska ta hand om mig själv och bara njuuuuta av att få vara ledig. Jag älskar mitt jobb, jag älskar mitt jobb såå mycket, men jag ser faktiskt fram emot denna helg. Lyckan är total!

Efter jobbet ska jag åka hem till Anna och Silas för att käka middag med dom + fina Lisa och Rebecca :) Har inte träffat Lisa på så länge att jag längtar faktiskt efter hennes söta fejja, hihih...
Sedan ska jag åka hem till mitt kaos och min sambo. Jag fick ett mindre utbrott i veckan och möblerade om total på övervåningen. Därav kaoset. Tjatade lite på min hyresvärd och nu ska vi förhoppningsvis få riktiga garderober med skjutdörrar. Det skulle vara så otroligt skönt!

Var som sagt hos Anna och Silas igår och myste på lite. Hur underbar är inte ongen? (mamman också förstås..) Vi käkade nyttig och hälsosam mat och åt inte alls en bit kladdkaka efteråt.. Hehe.. Kollade på tv och snackade lite. Har inte träffat vänner på två veckor nu då jag varit sjuk, så jag var i stort behov av att prata med någon annan än Andreas.



bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0