Skärpning!

Och nu lovar jag att jag ska bli bättre. Punkt.

Jag har som sagt varit sjuk(Ja! Det är synd om mig), i ungefär två veckor nu. Har haft något sorts virus som gottat sig i kroppen. Snuva, hosta, huvudvärk, ledvärk och ögonsnuva. Nu känner jag mig äntligen lite piggare, vilket jag uppskattar då jag inte har tid med att vara sjuk. Har jobbat hela förra veckan och även denna vecka. Var hemma måndag och tisdag eftermiddag. Tål lilksom inte att vara hemma. Jag jobbar ju av en anledning? Att gå hem från jobbet för att man är lite snuvig fungerar inte i min värld. Visst, klart att man ska vila upp sig om man är dålig, men vad värdesätter man? Nej, tacka vet jag värktabletter, nässpray för barn, bafucin, bisolvon och vicks.

Jag måste iallafall få berätta om min helg. Eller början utav den. Efter jobbet så möttes jag och Andreas upp på birsta. Sög i oss en räkmacka och en kaffe, sedan gick vi runt och strosade. Åkte hem och snyggade till oss lite och körde in till stan. Vi åt gott på Biteline och myste lite på tu man hand som man behöver göra ibland. När vi var mätta och belåtna gick vi upp på Mercats cross och drack irish coffee och några drinkar, det var sååå härligt att få rå om min fina, underbara sambo. Vid halv nio begav vi oss till bion där vi såg In Time. Riktigt bra film tyckte vi. Vi fick skjuts hem av en väldigt fin vän, hon gjorde våran kväll fulländad. Slippa köra hem liksom. Tack fina du!

Nu ska vi ha möte på jobbet. Jag återkommer med mer uppdateringar under dagen!



bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0