Bingolotto

Spelade bingolotto med farmor igår. Vi vann inte, tyvärr. Blev lite besviken faktiskt, bara två bingospel och bara en massa prat. Men det var en trevlig kväll ändå för jag fick ju umgås med farmor. Hon hade gjort räkmackor och till det drack vi vitt vin. Riktigt mysigt.

Det är rätt roligt att man själv märker hur man växer upp. Förut umgicks man inte på samma sätt med mamma och pappa, farmor och farfar och mormor och morfar. Nu uppskattar man att bara prata, äta gott och umgås. Förut kunde man inte sitta still och mamma och pappa var ju typ, såå tråkiga. Nu är min mamma min bästa vän och min pappa är den roligaste jag känner. Jag är så lyckligt lottad som har en så underbar familj.



bloglovin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gullunge. Puss mamma

2011-11-18 @ 15:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0