Seasonal Nerd Inn.

Just nu sitter jag och tittar på min fina vän linnea,
hon sitter med bena lite sådär på snea.
Hon funderar vad som ska läggas på wordfeud,
ska hon lägga mintpastill eller dude.
Ohoj vilket bra rim,
jag verkar vara inne i ett stim.
Nu ska jag äntligen komma till skott,
jag och linnea sitter och mumsar på massa gott.
Vi är barnvakt åt en liten sill,
som ett tag knappt ville sitta still.
Snart så är det jul,
det tycker vi båda är kul.
Vi kommer att fira på olika håll,
och inte bry oss om sakers kaloriinnehåll.
Jag kommer bra allt att sakna min polare,
men att fira jul i albybyn är bra mycket coolare ;)


/ Din cooooolaste vän!

Ps. rubriken är ett anagram av Linnea andersson (Inget hotell alltså)


bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0