Hard work!

.. Not! Just nu är det ganska lugnt på jobbfronten. Inte många som vill sälja sin bostad första veckan på det nya året. Men lika glad är jag för det, men gladast är nog räven. Hehe..

Min jobbdator har valt att ta semester, vilket innebär att jag är utan bilder. Och dator för den delen. Just nu befinner den sig hos 'datakillarna', som kastar lite 'datamagi' över den. Så att den ska vilja komma tillbaka till mig.

Vi hade iallafall en superhärlig nyårsafton, med mat för en hel armé, trevligt sällskap och x antal timmar i bubblet! Kunde nog inte ha varit bättre. Och så fick jag ju den obligatoriska nyårskyssen, nån minut försent. Men vad gör väl det? :)



Mamma och jag på julafton



bloglovin

Kommentarer
Postat av: thereset

Sv: Det förstår jag, skulle verkligen själv vilja ha en sådan kamera :)

2012-01-03 @ 16:46:32
URL: http://tinythess.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vilken härlig bild!! :-) Du passar så bra i det röda håret!! :-)

2012-01-11 @ 08:00:59
URL: http://emelieth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0