God dag!

Jobbar och står i. Idag är det riktigt kul att vara Linnéa, vill jag lova! Efter jobbet ska jag och Andreas åka iväg och göra en grej, förhoppningsvis så kommer det hända lite grejer framöver. Hoppashoppashoppas..

Lite senare ikväll ska vi iväg till ett par vänner och umgås. Andreas ska repa lite och vi andra ska väl lyssna :) Ska försöka hinna äta mat också, för jag är döhungrig. Åt lunch lite väl tidigt idag, men det blir så när man ska pussla ihop dagen med annat folk.

Nej, nu ska jag nog hoppa ner i badet. Inte för att bubbla tyvärr, utan för att skura :)


Helt okej att jobba här, alltså!


bloglovin

Kommentarer
Postat av: Emelie

Dit ska vi den 26.e ;D

2012-01-12 @ 13:18:34
URL: http://emlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0