Alla är ledig idag..

Utom jag, för jag jobbar :)



Är på TimeOut-Spa idag och skurar badkar, då det är många som vill bada idag. Är faktiskt ganska skönt, fick en liten sovmorgon idag iallafall. Igår när jag kom hem så var badtunnan uppvärmd, så det blev en helskön kväll med lite hockey och bad.

Andreas är och tränar just nu (han är ledig, som alla andra..) och förhoppningsvis så kommer han hit på en kopp kaffe :) Är ganska tomt, så lite sällis hade väl inte varit fel. Efter jobbet så ska vi på 1-årskalas för bästaste Elvis. Fattar inte att det har gått ett helt år sen den lilla (ganska stora just nu) guldklimpen kom.

Imorgon ska jag, Anna och Lisa ut och äta. Andreas ska på fest, så det blir till att skjutsa och hämta honom. Men det gör ingenting, för jag är gärna nykter. Vi ska nog käka på Saffran, ska bli kul att testa då jag aldrig ätit där.


bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0