Puh!

Jag har noll ork i mina armar.. Råkade slinka in på gymmet efter spinningen idag och körde lite armar. Så nu kan jag inte ens lyfta ett glas med vatten. Kan man inte lyfta ett glas med vatten brukar det oftast resultera i att man spiller. Det gjorde jag. Så nu sitter jag dyngblöt på jobbet. Tummen upp.
Det gick inge vidare på spinningen idag heller. Vet inte om det beror på att jag använde mig utav ett par andra skor eller om jag helt enkelt har utveckats så pass att jag kör på för låg nivå. Det återstår att se.

Idag hade jag tänkt att jobba lite, till sisådär kl 17.00. Sedan ska jag hem och slänga mig på soffan. Det tycker jag att jag är värd. Kanske laga lite mat åt mig och min andra hälft.

Var med en kollega hemma hos mig igår och käkade tacopaj (har inget kort på den fina pajen, hur är det tänkt att man ska komma ihåg att knäppa kort på det man lagar INNAN man äter det....?) Vi kollade också på två filmer. Hostel och Water for elephants. Hostel var asdålig, och hon på hemmakväll sa typ "nä, men den är jätteäcklig", det var den inte. Water for elephants var däremot väldigt bra, den rekommenderar jag!




bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0