Onsdag!

Igår var jag i Gävle på utbildning. Tåget gick 08.00, var framme 10.03. Hade utbildning mellan 10.05 - 12.00. Åt lunch och tog 13.57 tåget hem. Var framme på jobbet 16.20. Jobbade i 40 min. Effektiv tid: 0 min.

Efter denna produktiva jobbdag så åkte jag till Anna, mammas mormor, som fyllde 90 år. Kalasgod smörgåstårta till middag, och på det blev det swartzwaldtårta och kaffe. Mmm.. Inte helt fel alltså.

Fick panik också då jag upptäckte att 3:s nät låg nere efter ett strömavbrott. Detta resulterade i att jag inte kunde ringa, sms:a eller surfa på min telefon. Jag dog nästan, snacka om att man är beroende utav sin telefon. Pinsamt..



bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0