Måndag!

Äntligen måndag!.. Konstigt kan man tycka, men heter man Linnéa så klättrar man på väggarna på söndagkväll och längtar till jobbet.. Knäppis!

Imorgon åker jag till Gävle för vidareutbildning inom vårat "datasystem". Detta innebär att jag ska kliva upp ca 06.00. KUL! Det räcker inte liksom med att man kliver upp 05.45 onsdagar och fredagar..


Har köpt nya krukor + växter att ha i krukorna i igår. Det blev wunderful! Tur att man har en sambo som gillar inredning. Ska väl försöka ta ett kort och lägga upp, så jag kan visa alla mina två läsare ;)

 



bloglovin

Kommentarer
Postat av: Lisa

Som 50% av dina läsare i så fall så skriker jag JAAAAA! :)

2011-09-27 @ 08:11:28
URL: http://lisawalker.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0