Anna, anna, anna!

Hehehe, måste bara få slänga iväg ett STORT tack till fantastiska, fina, snälla, helt underbara supermamman Anna (<-ANNA HUR GÖR MAN EN LÄNK I INLÄGGET?)
som har fixat min superfina design.
Hon hade sagt att hon skulle hjälpa mig med det i onsdags när flickorna var hos mig.
Så hon knäppte lite kort osv.
Sedan när jag kollar in min blogg på torsdagsmorgon så ser jag att hon redan borjat,
och att det var typ pyttelite kvar att göra.
Då har Anna alltså börjat med designen typ mitt i natten när hon kom hem ifrån mig?!
Hur snäll är inte hon på en skala?
Tack så mycket, jag är såååååååååååååååååå nöjd!

<3 <3 <3 <3 <3



bloglovin

Kommentarer
Postat av: Lisa Walker

Det blev skitsnyggt! :)

2011-10-01 @ 16:22:53
URL: http://lisawalker.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0