Tisdag!

Igår var en lugn dag. Drog ut och letade solen efter jobbet, meningslöst då den valde att gå ner. Hade tänkt att fota min älskling lite. Men nej, vi får ta det en annan dag. Snackade med svärmor i telefon halva kvällen också, Andreas hjälpte henne med att lägga golv i helgen. Så nu ska han ner igen snart och hjälpa till med trappen. Då ska vi passa på att lägga om till vinterdäck eftersom vi fick ett bra pris i Gävle. Ska försöka komma ihåg att posta paketet till henne också. Har köpt en liten sak till henne, som jag tror att hon kommer att uppskatta. pluspoäng till mig!

Idag ska jag förhoppningsvis åka till Rebecca och mysa till Housewifes, om hon känner sig pigg. Krya på dig Rebecca! 



Lilla Rune.. Mammas bebis..



bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0