Sprängande huvudvärk..!

Inte kul att jobba med ett huvud som känns 100ggr större än vad det egentligen är. Stoppar i mig 2 alvedon och 1 ipren och hoppas på det bästa, eftersom att det är ganska svårt för mig att lämna jobbet så är det ju bra om det går över. Usch..!

Så, för att trösta mig själv så fönstershoppar jag över internet. Nr 1 på listan är ..... faktiskt ett tv-spel åt Andreas. Han har väntat och väntat på det nya Assasins Creed-spelet sedan han klarade ut det förra, för typ.. ett halvår sedan. Sedan skulle jag också vilja ha: Ett objektiv till kameran. Ett stativ till kameran. En blixt till kameran osv. En ny soffa, en ny fåtölj. Ett nytt huvud också, nu när jag tänker efter.

Nästa helg ska vi på fest, där vi ska klä ut oss efter den karaktär vi valt på våra vänners Buzz-spel. Jag ska alltså vara sjuksyster.. Hehe.. Undra hur det kommer se ut.. :P Ska försöka hyra en kostym, så om ni har några tips på vart man kan göra det, säg till!



bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0