Solo!

Igår var vi till min morfar som fyllde 69, vi åt smörgåstårta och blåbärstårta. Mums!
Sedan åkte vi till OKQ8 och hämtade ut mina fina tofflor som jag beställde från H&M.
Jag trodde att de skulle vara alldeles för stor då det var strl 36/37 men dom satt perfekt.
Kunde tillochmed ha tjocksockar i dom. Jag vill förtydliga att vi har VÄLDIGT kallt på golvet :)

När vi kom hem ifrån morfar så åkte älsk direkt till stan för att repa,
så jag blev ensam kvar. Har varit sugen på scones i en evighet
så jag tog tag i saken och fikfikade på kvällskvisten.
Nybakade scones och hallonmarmelad. Mmm...
Hade tyvärr minneskortet till kameran på jobbet,
så det blev ingen bild. Synd, för de var väldigt fina.

Ikväll har vi möte på jobbet, vi ska vara på TimeOut Spa och käka biteline pizza
och ha det lagomt avspänt. Är på tiden att vi har detta 'månadsmöte',
då det är ca ett år sedan vi hade det sist ;)




Tofflor från H&M, 149 kr.



bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0