Rebecca!

Igår var min livskamrat hemma hos mig. Vi myste i soffan framför Housewifes och Outsiders. Vi har gjort det till en minitradition, att på tisdagar och onsdagar är det tv-kväll. Så underbart att ha börja umgås med denna tjej. Och de andra tjejerna också, för den delen. Ni vet vilka ni är!

Köpte iallafall jackan igår. Och är hur nöjd som helst. Andreas, som inte hade sett den, tyckte också att den var fin. Så jag är överlycklig, önskar bara att det blev lite kallare så man får använda den! Tack mamma för bidraget!



bloglovin

Kommentarer
Postat av: Linnéa - Mamma till Lo

Verkligen! Tack desamma!

2011-10-19 @ 09:25:22
URL: http://linneaamandawikman.blogg.se/
Postat av: Lisa Walker

Jag vet, men jag är tokig i både julmust och glögg! Och lussekatter är nog värst men det hade dom inte ;)



Jag vet inte hur det blir. Vi skulle ju isf vara hos Anna. Jag har anställningsintervju klockan 13-14 ungefär och eftersom det är uppe i haga så går jag till Anna efter det :) Jag slutar jobba kl 15 idag så tänkte ringa henne något efter det så kan ju höra av mig då!

2011-10-19 @ 10:17:28
URL: http://lisawalker.se
Postat av: Angen

ja dom blev supergoda =)

du får komma in och säga hej nått om du är ute och promenera! bara att knacka på =)

Ska försöka få till som rutin att gå ut och gå varje kväll nu..så man får röra på döfläsket när fotbollen har uppehåll=)

2011-10-19 @ 10:57:23
URL: http://angenf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0