Pizza!

Vi gjorde hemgjord pizza till middag igår. På min sida var det zucchini, mozzarella och champinjoner. Och tomatsås såklart. Mums..! Efter middagen slog vi oss ner i soffan och gjorde det vi gör bäst. Prata. Prata tills läpparna domnar, ungefär. Ikväll ska jag, förutom att träffa Rebecca för 145778 dagen i rad, mysa med Andreas. Vi ska nog ligga på soffan och halvsova till en halvdålig film. Det ser jag framemot :)

Ingen spinning idag heller.. Bestämde mig för att jag måste vila mitt knä då jag har konstant ont. Eller ont gör det inte men det liksom skaver, och då känns det onödigt att skjuta fram läkningen.



Mums!



bloglovin

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag kommer att sakna dig ikväll!!!!!!!!!!!!!!! :'(

2011-10-14 @ 14:49:13
URL: http://rebeccasdagar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0