Måndagen

Igår efter jobbet så åkte jag till Anna, Elis och Silas. Där var även Lisa. Vi käkade stuvade makaroner och korv, och drack pärondryck till. Det var ungefär det godaste jag ätit på länge. Jag är en sucker för husmanskost. Efter middagen så lekte vi lite med bilar, lego och spexade lite. Sedan fikade vi tårta som Anna bakat.

Jag har hittat en blixt på tradera som jag vill ha. Typ gärna nu. Men det ekar lite tomt i kassan just nu så jag får vänta tills efter jul, då jag förhoppningsvis är snäppet rikare.

Hur glad blir man inte när man får en hejdå-kram av finaste Elis? Man blir såå varm i hjärtat. Sedan ville han vinka i fönstret och kolla på min bil, och att jag skulle tuta. Så, förlåt alla på Annas gata, det var jag som igår vid 21.30-tiden tutade som en galning :)



bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0