Dålig uppdatering!

Dålig uppdatering, fy mig! Men jag har inte haft mitt minneskort till kameran så har inte kunna lägga in några bilder. Och utan bilder blir blogginläggen lätt tråkiga. Idag fick jag dock igen det, så nu ska det bli fart igen!

Var på spinning idag, som vanligt skulle jag vilja skriva men då jag varit sjuk u typ fyra veckor nu så har det inte varit en vana. Det gick riktigt tungt, klarade mig igenom passet utan svårigheter men kände verkligen av att jag varit borta. Tråkigt tycker jag, som verkligen kände framsteg innan jag bidde suuuuk.

Glömde min telefon hos Anna igårkväll. Fick panik när jag kom hem och inte hittade den. Så 05.35 imorse så vaknade hon av mitt spinningalarm, sorry! (Hehehe.. lite kul är det ändå..) Så jag åkte dit på lunchen och hämtade den. Blev också bjuden på kaffe, det gjorde min dag :)



Bjuder på en läcker bild från min telefon, är barnsligt förtjust i "roliga" bilder



bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0