Stelfrusen

Igår delade vi alltså ut godis, isskrapor och lappade bilar på hockeyn. När vi var klar var jag nästintill blå. Jag som aldrig fryser. Jag som tycker att 13 grader hemma är skönt. Jag som tycker att 19+ inne är som en bastu. Jag som svettas när jag har stickade tröjor på mig inne. Jag frös. Jag frös som fan. Jag frös så pass mycket att vi var tvungen att åka hem från hockeyn efter två perioder. När vi kom hem gick vi in till mamma för att se klart sista perioden, där halsade jag i mig en kopp te. Men inte hjälpte det? Nej, jag var fortfarande så kall att jag hackade tänder. Tur att mamma och pappa har en ångbastu i duschen! Efter 3 min i bastun var jag mig själv igen. Jag svettades som en gris och avslutade med att tvätta håret med Dove duschkräm, alltid det bästa för håret! Hehe..





bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0