Mums!

Dricker julmust, typ asgott. Man måste få unna sig lite gott till lunchen, dricker alltid vatten. Men nu kunde jag inte hålla mig. Hihi..!

Imorgon får vi våran julgran, jag vet att det låter lite tidigt. Men först så ska den stå ute för att acklimatisera sig lite, och sedan ska den få stå inne utan pynt, så Rune får lukta lite på den. Och om han skulle välja att leka med den när vi är på jobbet så slippet vi stå och plocka upp massa trasigt pynt från golvet. Erkänner dock att jag är lite sugen på att ta in den direkt och pynta den. Hemma hos mamma och pappa tog vi alltid fram granen dagen innan julafton. Det har jag alltid tyckt varit lite sent. Så skönt att jag får bestämma själv nu ;)

På lördag ska vi dela ut julgranar med jobbet, och sedan äta julbord ihop på Skatan. Skulle vilja köpa mig en klänning att ha på mig. Har beställt från Ellos, men jag tvivlar stark på att den hinner komma tills imorgon. Så tråkigt. För det känns onödigt att köpa en till. Äsch..



bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0