Mattan matchar inte gardinerna....



bloglovin

Kommentarer
Postat av: Helene

Snyggt!!!! :)

2011-12-06 @ 12:56:41
Postat av: Emelie

Vilken supersnygg färg på håret!!!! :-) Ja, jag håller också tummarna att snön stannar nu, skulle vara mysigt med snö på julafton åtminstone! ;-) Ja, jag är så sjukt nyfiken varje morgon. Jag fattar inte hur han kommit på idén att göra en kalender till mig, han vet att jag hade en paketkalender som barn så de kan vara där idén kom ifrån. Jag är så sjukt imponerad över all den tid han lagt ner på shopping och inslagningen som tog flera timmar.. :-) Såg här nedan att du också har handukarna från IKEA, som jag fick i dagens paket! :-) Jätte fina!

2011-12-08 @ 18:26:51
URL: http://emelieth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0