Julklappar

Nu är jag snart klar med alla julklappar. Det är bara farmor och farfar kvar. Jag vet vad dom ska få, har bara inte hunnit med att köpa det. Så skönt att ha det klart. Andreas har dock inte kommit lika långt som mig, då han inte köpt en enda. Tur då att han har mig, eftersom jag har köpt två å hans vägnar. Och en tredje blir det idag. Kan som liksom inte låta bli. Jag vill att allting ska vara klart. Lika så är det med allting, i fredags fick vi hem vår gran. Så nu står den på altanen och bara.. står. Jag har egentligen inget tålamod. Så jag är otroligt stolt över mig själv som inte tagit in den än. Men på lördag ska den banne mig in. Och DÅ är julen komplett!



bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0