Julgranspynt

Igår tog vi in julgranen, efter mycket bök och knöl stog den äntligen på plats. Helt otroligt att en gran kan göra så mycket. Vi pyntade den sparsamt, gillar inte när det är för mycket. Hade såklart minneskortet på jobbet, så det blev inget kort. Men jag ska fota lite när jag kommer hem, så jag kanske slänger in en bild ikväll. (kastade precis ner minneskortet i väskan)

Vi var också en sväng på birsta efter jobbet. Köpte lite julklappar och även lite produkter till mitt hår. Jag har otroligt bra kvalitet på mitt hår. Men då jag inte klippt mig på väldigt länge, och färgat blont 2ggr, brunt 2ggr och nu rött så har det slitit lite på håret. Så nu hoppas jag att produkterna gör sitt jobb.



bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0