God morgon!

Sitter på jobbet med en kopp kaffe och försöker vakna till liv. Idag var det tufft att kliva upp ur sängen. Man ska inte ringa och prata med Lisa kl 23 på kvällen och börja smida planer. Ganska svårt att somna då.. Så jag drog mig lite väl länge imorse, men det var såå skönt i sängen.

Andreas är ledig idag, så jag ska försöka få honom att åka in på birsta med en tröja som jag köpte på HM men som var trasig. Så den skulle behöva bytas. Blir så less att man hinner komma hem innan man ser att kläderna är trasiga.

Idag kommer jag att jobba 9-12 på Husman, 12-17.30(?) på Spat, riktigt skönt att ha ett schema. Blir lite jobbigt att jobba en timme här och en timme där. Förhoppningsvis så kommer det att flyta på hyffsat bra framöver!



bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0