Gäsp

Idag är det inte roligt att vara Linnéa. Kan jag lova. Förstår inte varför jag gång på gång stressar upp mig så pass mycket att jag får feber (!?).. Jag och Anna har flera gånger sagt till varandra att NU ska vi sluta stressa. Men det slutar alltid på samma sätt. Usch!

Sitter på spat nu och funderar på morgondagen, det är så mycket jag ska hinna med. Handla, träna, laga mat, leta fram badkläder, handla alkoholfritt, planera dagen osv. Vart tar tiden vägen? Ska försöka komma härifrån vid sex-tiden så jag hinner äta middag med Lisa och Anna iallafall.

Dagen har varit lugn i övrigt, och tur är väl det då jag är såå trött. Ska bli otroligt skönt att krypa ner i ett bad imorgon och sitta där tills man ser ut som ett russin, och ändå inte kliva upp!

Om jag inte tittar in nåt mer detta år så får jag passa på att önska alla mina sjuttiotalet läsare ett Gott Nytt År, och hoppas att ni firar in det nya året med god mat, trevligt sällskap och många skratt! Vi ses 2012!





2012 kommer bli ett fantastiskt år! Ps. Imorgon har jag och Andreas årsdag. Hur många år? Inte tillräckligt många! <3



bloglovin

Kommentarer
Postat av: sophie

Hejsan! Delta gärna i min tävling där du kan vinna en valfri Suit of sweden :) Tar endast ett par minuter att delta :)



Kram

2011-12-30 @ 22:25:56
URL: http://sophiecoper.se
Postat av: Anonym

Detsamma till dej stumpan

2011-12-30 @ 23:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0